Tugasan Paling susah Untuk Magneto dan Xavier (X-men)


Mereka berdua cukup terkenal dalam siri X-men kerana memilik kuasa yang luar biasa,aset yang banyak serta berpengaruh. Apa yang mereka inginkan pasti akan tercapai. tetapi ada satu perkara yang membuatkan 2 orang superpower ini malu. ape dia ek?

Dalam babak terakhir filem X-men, mereka diminta supaya bermain catur. babak yang sepatutnya paling mudah ni bertukar  menjadi babak yang sangat susah untuk dilakonkan? kenapa? 
ianya bermula apabila pengarah, Bryan Singer menyediakan set catur dan menyuruh mereka bermain. Ian yang memegang watak magneto dan Patrick (Xavier) saling memandang antara satu sama lain dan mengaku yang mereka tidak pandai main catur.
Untuk meyelesaikan masalah tersebut, Bryan Singer menjemput seorang 'Chess Grand Master' dari Kanada untuk mengajar mereka basic dan peraturan bermain catur. Mereka sgt teruja kerana dpt bermain cautr buat kali pertama di dalam sebuah babak filem.
Bryan Singer macam x percaya yang dia telah melantik dua pelakon yang tidak tahu bermain catur.. Akhirnya, Xavier menang perlawanan tersebut..hehe..
p/s : Ada jugak kes mcm ni.. suke
tgk babak diorang ni mcm pro..tapi hampeh.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...