Tips untuk dating (untuk lelaki)







Bagi lelaki yg masih lg xtaw cara2 untuk dating..sini ade sikit info untuk anda aplikasikan masa keluar pergi dating bersama yang tersayang..tak kira la awek atau isteri..Supaya dating anda lebih bahagia...Chewahh...jangan buat buat perkara yang xbaik da ler... =)

1.Senyuman

Wanita adalah seorang penagih senyuman lelaki..kalau tak ada gigi,atau gigi berkarat atau gigi kuning langsat pun buat-buatlah senyum,paling kurang pun tersengih.Senyuman melambangkan kegembiraan dan cubalah berjenaka kerana ianya akan berjaya memenangi hati wanita daripada hanya bersandarkan rupa yang kacak tetapi sering marah-marah.
Salah satu sebab mengapa wanita bertindak balas secara positif kepada jejaka yang murah dengan senyuman ialah munkin bahawa ia menunjukkan bahawa jejaka yang didampinginya adalah manusia yang kuat tetapi tidak merbahaya kepada dirinya dan rassa terancam.

Sebab lain yang boleh dilakukan yang menunjukkan tersenyum anda dalam keadaan sihat. Ini tidak100% benar, tetapi kebiasaannya orang yang sedang sakit sukar untuk memberikan senyuman,kalau tak percaya pergi ke wad hospital kecuali di wad sakit jiwa...kalau di wad sakit jiwa mungkin ada manusia yang senyum 3 hari 3 malam.
2.Jangan Membongkok

Kedudukan badan juga memainkan peranan dalam memikat hati wanita takkala berdating.Seharusnya anda berdiri dan duduk dalam keadaan lurus.Ini menunjukkan anda kuat dan gagah perkasa,aktif dan sihat dan menjadikan anda lebih tinggi.Jangan sesekali membongkok sekalipun anda dan sejakalipun anda sakik pinggang..kalau melepek dan duduk pun dah macam Mat Gian..alamat sampai ketua lah anda membujang.

Bercukur

Kebanyakan wanita suka lelaki yang bercukur namun aku tak mengatakan semua wanita suka lelaki yang bercukur kerana di sesetengah negara misai dan janggut melambangkan kelelakian atau kehandsoman .Bayangkan jika lelaki yang mempunyai misai atau jambang mahupun janggut yg tidak diselia,rupa dah macam mawas bangun tidur..jangankan wanita..harimaupun tak cukup tanah lari.Kebiasaannya wanita mempunyai kecenderungan biseksual(mengganggap wajah wanita lain caantik) maka dengan sebab itu wajah yang lembut dianggap sebagai cantik.Babyface lah tu...

3.Suara Dalaman.

Kalau masuk kelas musik M.Nasir pun dia takkan ajar suara dalaman ni..maksudnya suara anda yang garau macam suara bapa tiri tu simpanlah kat rumah.Cubalah kawal dengan tone yang agak rendah kerana ianya menunjukkan kematangan anda bila berhadapan dan berbicara dengan wanita.


4.Peloh Dan Bau Badan


Bagi lelaki yang cepat berpeloh dan mengeluarkan bau badan anda dinasihatkan menggunakan deodoran kerana kebiasaannya wanita tidak suka dengan bau peloh.Aku tak kata anda seharusnya memakai minyak wangi dan aku lebih suka bercakap tentang bau badan yang tidak terkawal ,kalau bau kambing pun lebih harum dari bau anda,aku rasa anda akan melopong dan melelh air liur meihat wanita idaman anda berlalu pergi begitu sahaja.

5.Berbicara Hal Yang Santai

Adalah lebih baik jangan membuatkan si dia memerah otak kepada setiap topik yang anda bual kan dengan perkara yang berat seperti "Kenapa Obama menang dalam pilihanraya".Tidak membicarakan perihal seks secara terbuka dan feminisme atau perkara meloyakan seperti buasir atau bertanyakan dimana tempat untuk sidia mengadakan pemeriksaan payudara.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...